Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Το αύριο....

Όλα γίνονται για αυτό το άτιμο το αύριο!!! Λοιπόν, έφτασε η μέρα και αύριο δίνω εξετάσεις για μεταπτυχιακό. Δεν είμαι όσο προετοιμασμένος θα ήθελα λόγω διάφορων πραγμάτων που συνέβησαν τον τελευταίο καιρό. Έχω και πολλούς άλλους υποψήφιους να ανταγωνιστώ. Ενιγουέι... θα το παλέψω.

"Στη ζωή σημασία δεν έχει να παίζεις με καλό χαρτί, αλλά να ξέρεις να παίζεις καλά ακόμα και με άσχημο φύλλο."

Από τώρα ονειρεύομαι τους ύπνους που θα κάνω μετά τις εξετάσεις...

16 σχόλια:

  1. Ακριβώς όπως το γράφεις, Άγγελε.
    Καλά αποτελέσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχομαι τα αποτελεσματα να ειναι ευχαριστα , καλως σε βρισκω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Manoliscus,

    Ευχαριστώ πολύ. Το ιδεατό θα ήταν να προσαρμόζουμε τις καταστάσεις στα θέλω μας, αλλά τις περισσότερες φορές πρέπει να προσαρμοζόμαστε εμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Black Shady (και υπόλοιποι),

    Έδωσα ό,τι καλύτερο μπρούσα. Το αποτέλεσμα θα δείξει. Τουλάχιστον έχω ήσυχη τη συνείδησή μου ότι προσπάθησα σε μέγιστο βαθμό και αν δεν πετύχω δεν θα λυπάμαι ότι θα μπορούσα να πάω καλύτερα. Όχι ότι δεν θα στεναχωρηθώ, αλλα καταλαβαίνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μικρέ Ναυτίλε,

    Εύχομαι να είμαι πραγματικός ψάρακας σε λίγες μέρες που θα βγουν τα αποτελέσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. photonio,

    Σε ευχαριστώ πολύ. Ωραίες φωτό στο μπλογκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι σημαινει ψαρακας και που κολλαει με αυτο που σου ειπε ο μικρος ναυτιλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. anisixe,

    σε ευχαριστώ πολύ!!! ψάρακες λένε στο στρατό τους νέους φαντάρους και παλιοί είναι αυτοί που μετράνε αντίστροφα τις μέρες για απόλυση. Κατ'αντιστοιχία του στρατού για το μεταπτυχιακό, εγώ θα είμαι ψάρακας και ο ναυτίλος παλιός. Δεν το είχες ξανακούσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαρη σε σενα το εμαθα! τι μαθαινει κανεις απο τα μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. :)

    από παντού μπορούμε να μάθουμε και να μαθαίνουμε πάντα περισσότερα. Κανείς δεν τα ξέρει όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή