Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Σάουνα και άλλα...

Λοιπόν… έχει μισό μέτρο (εντάξει, ίσως υπερβάλλω) χιόνι και δεν τους σταματάει τίποτα από το να κάνουν ποδήλατο!!! Οι άνθρωποι είναι τρελοί!! Για τους Φινλανδούς μιλάω ντε… Εντάξει, όμως, δεν μπορώ να αρνηθώ ότι είναι πιο ευγενικοί και χαρούμενοι με το χιόνι… Στο δρόμο μου χαμογέλασε ένας ντόπιος που με είδε να ταλαιπωρούμαι!!!

Και πριν από λίγο βγαίνοντας από τη σάουνα μια κυριούλα μας μίλησε πολύ ωραία. Είναι ψυχροί, αλλά άμα βρεις το κουμπί τους (κρύο, χιόνι, αλκοόλ και σάουνα) είναι οι καλύτεροί σου φίλοι.

Άλλα κόλπα αυτά με τη σάουνα… Λοιπόν που λες φίλε μου αναγνώστη, η σάουνα, η παραδοσιακή φινλανδική, γίνεται τσιτσίδι… Ωστόσο, εμείς οι πιο νότιοι και πιο shy της υπόθεσης πηγαίναμε με τα μαγιό. Μια φορά ήρθε και ένας άλλος από το Εράσμους και το παιδί είχε κάνει τη γυμνή σάουνα, πίστεψε ότι έτσι γίνεται αυτό εδώ και μας ήρθε όπως τον γέννησε η μαμά του... Προφανώς ένιωσε άσχημα γιατί ήταν μόνος, αλλά από την άλλη και εμείς είπαμε ότι αφού είμαστε στην Φινλανδία θα πρέπει να το κάνουμε σωστά. Πάμε σήμερα και ενώ κανένας δεν είχε μαγιό το παιδί της προηγούμενης φοράς έκανε εμφάνιση με το μαγιό του!! Έπεσε πολύ γέλιο!!!

Και οι δύο πλευρές προσπάθησαν να προσαρμοστούν στους γύρω τους… Τρομερό το πολιτισμικό χάσμα έχω να πω εγώ με τη σειρά μου και δεν είναι μόνο στη σάουνα. Όταν είχα πρωτοέρθει εδώ, γνωρίστηκα με έναν Φινλανδό και συνηθισμένος από την Ελλάδα δίνω το χέρι μου να του πω ότι χάρηκα για τη γνωριμία και κοιτούσε το χέρι μου… ΕΛΕΟΣ>>

1 σχόλιο:

  1. Periergoi laoi avtoi oi vorioi. Filando-Groilando-Ollando-Danoi...Einai politismenoi alla prepei na einai kai ligo swvinistes...Den kserw, den exw asxolithei katholou. Exoun omws petixei polla. Einai para poly mprosta se kapoia pragmata...Kala avto me th saouna den to iksera...Moiazoun anatolites se avto...

    Kala na pernas...Ithela k egw na paw erasmus alla den piga tlk...malakia mou..

    ΑπάντησηΔιαγραφή